• سه شنبه ١٤ آذر ١٤٠٢-١١:٠١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠٥٢
مظفر تذکر داد:4-198

تعیین تکلیف 3 پروژه با وضعیت قرمز در منطقه 2

رئیس کمیته بودجه شورای شهر در خصوص ضرورت تعیین تکلیف و اتمام 3 پروژه با وضعیت قرمز تعریض زیرگذر خیابان چوب تراش به طرشت، احداث تصفیه خانه سازمان آب و احیای آسیاب کهک در منطقه 2 تذکر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، میثم مظفر، در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: سه مورد از پروژه‌های مهم در بودجه مصوب امسال منطقه 2 شهرداری تهران، پروژه " تعریض زیرگذر خیابان چوب تراش به طرشت " با اعتبار مصوب 5 میلیارد تومان در محله طرشت، پروژه " احداث تصفیه خانه سازمان آب " با اعتبار مصوب 5 میلیارد تومان در محله ستارخان  و پروژه " احیای آسیاب کهک " با اعتبار مصوب 4 میلیارد تومان در محله صادقیه است.
وی تشریح کرد: پروژه تعریض زیرگذر خیابان چوب تراش به طرشت در تقاطع خیابان چوب تراش و بزرگراه شیخ فضل اله نوری واقع شده که با توجه به عرض بسیار کم زیرگذر، لزوم تسهیل در رفت و آمد وسائط نقلیه و براساس خواسته به حق شهروندان محترم تعریف شده که متأسفانه با گذشت بیش از 8 ماه از سال، پیشرفت فیزیکی این پروژه براساس خروجی سامانه کنترل پروژه شهرداری تهران صفر می باشد و به تعبیری دارای وضعیت قرمز است. 
مظفر ادامه داد: پروژه دوم (احداث تصفیه خانه سازمان آب) در خیابان سازمان آب و به جهت تصفیه پساب کانال ابراهیم آباد با هدف آبیاری فضای سبز نواحی جنوبی منطقه تعریف شده که متأسفانه این پروژه نیز آغاز نشده و به تعبیری دارای وضعیت قرمز است.
عضو شورا متذکر شد: براساس حکم 51 برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران، احداث و بهره برداری از تصفیه‌خانه‌های محلی، اجرای شبکه انتقال پساب تصفیه خانه های آب و فاضلاب به منظور کاهش 30 درصدی استفاده از آب‌های زیرزمینی در آبیاری فضای سبز و سایر مصارف غیر شرب تا پایان برنامه بایستی جزء اولویت های مهم شهرداری باشد.
رئیس کمیته بودجه در خصوص پروژه سوم نیز گفت: آسیاب کهک در بلوار مرزداران، خیابان شقایق واقع شده که در جهت احیاء و مرمت بنای مذکور با قابلیت جذب گردشگر و هویت بخشی به محله صادقیه تعریف گردیده که متأسفانه این پروژه نیز آغاز نشده و به تعبیری دارای وضعیت قرمز است.
میثم مظفر در پایان بر حل سریعتر موانع و آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها توسط شهرداری منطقه 2 و اعلام نتایج آن به شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: